11 Haziran 2012

I am SHER Locked !



Sherlock Holmes klasiğinin 21. yüzyıla uyarlanmış biçimi olan bu BBC yapımı dizi Steven Moffat'ın elinden çıkmış elbette :)
Sezonlar sadece 3 bölümden oluşuyor ve her bölüm 1 buçuk saat kadar sürüyor. Müzik, kurgu, diyaloglar, karakterler ler ler de ler o kadar başarılı ki hiç bitmesin istedim!  


Tadı damakta kalan, derinden yaralayan;
SH: I’ve always assumed that love is a dangerous disadvantage. Thank you for the final proof. 
Irene Adler: Everything I said, it’s not real. I was just playing the game.
SH: I know. And this is just losing.
I AM SHER LOCKED

sahnesini bir değil bin defa izleyebilir kıvamdayım şuan!

Tavsiye edilir !! 
Kimse ben bilmiyordum, duymadım, izleyemedim bıdı bıdısı yapmasın; kendine bir iyilik yapsın ve bir an önce başlasın ;)

Sherlock 2010 - Tw Serie